 |
|
Autor |
Wiadomość |
czolg
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:36, 22 Lut 2007 |
 |
01 Zaznaczony okszar prezentuje mapę na której rozgrywa się dana runda. Wyszczególnione są m.in.: nasza lokalizacja, umiejscowienie przeciwników, punkty z apteczkami i amunicją, miejsca respawów, obiekty które należy wybudować/wysadzić oraz strategiczne miejsca. Widok mapy można dostosowywać za pomocą filtrów opisanych w punkcie 4.
02 Pole określa ile czasu zostało do zakończenia rundy, w przeciągu którego drużyny, chcąc wygrać muszą wykonać postawione im cele.
03 Okno informuje nas ile zostało do ponownego odrodzenia graczy, którzy zginęli na polu walki.
04 Poprzez zastosowanie specjalnych filtrów możliwa jest modyfikacja prezentowanych informacji na obszarze nr 1, w celu dostosowania ich do własnych potrzeb:
Aktywowany filtr pokazuje strategiczne elementy rundy.
05 Rozmiarami obiektów prezentowanych na mapie możemy manipulować za pomocą wskazanych przycisków.
06 W obszarze prezentowane są szczegółowe informacje na temat
wymaganych zadań dla danej drużyny. Niestety po angielsku
07 Zazwyczaj aby wygrać przewidziany jest kilka zadań. Aby zobaczyć ich poszczególne opisy w oknie numer 6 trzeba posłużyć się paskiem
przewijania zawartym w obszarze nr 7.
08 Poprzez przycisk play uruchamiamy...
09 Przy pomocy tego pola możliwe jest obrazowe przeglądanie
zaawansowania zadań postawionych danemu teamu.
10 Wskazany obszar informuje nas obrazowo o stanie naszego
zawodnika oraz o jego randze widocznej poprzez specjalną sygnaturę na
hełmie.
11 Wskazany obszar prezentuje stopień zaawansowania umiejętności gracza w danej klasie. Przy wyborze innej klasy pierwsze 2 umiejętności od góry pozostają niezmienione, natomiast opcja 3 musi być zapełniana z osobna dla każdego typu zawodnika.
12 Pod nazwą XP kryje się stan naszego doświadczania.
13 Pole prezentuje medale jakie udało nam się zdobyć podczas całej rozgrywki.
14 Prezentuje nick gracza.
15 We wskazanym polu wymagana jest deklaracja teamu do którego chcemy należeć lub wybór opcji obserwatora.
16 O wyborze zespołu lub trybu obserwatora informuje nas czerwona kontrolka, która świeci się bezpośrednio pod wybranym trybem.
17 Pole dostarcza informacji o ogólnej liczbe graczy danego zespołu.
18 Za pomocą tego obszaru dokonujemy wyboru klasy, którą chcemy
reprezentować. Wybrana pozycja podświetlona jest jaśniejszym kolorem. Opcja na której tle widnieją czerowne ćwierćokręgi informuje o zaawansowaniu zawodnika danej klasy. Wyrażona jest w skali od 0-4 gdzie 4 oznacza najwyższy stopień wtajemniczenia.
19 Liczba w obszarze numer 19 wyraźnie określa liczbę zawodników o wskazanej klasie z danego zespołu.
20 Nazwa wybranej klasy.
21 Okno prezentuje broń, która ma się znaleźć w ekwipunku naszej
postaci. Napis 1 of 2 oznacza, że dana klasa dysponuje 2 rodzajami broni dwuręcznej. Możemy we wybrać klikając i przytrzymać lewym przyciskiem myszy na okszar numer 19. Rozwinie się menu z dotępnymi opcjami z, których wybieramy interesującą nas pozycje.
22 Po wybraniu opcji 1 w polu 21 prezentowane będą dostępne bronie jednoręczne dostępne dla danej klasy. W przypadku opcji 2 bronie dwuręczne.
23 Liczba we wskazanym obszarze prezentuje ogółną liczbę strzałów "popełnionych" z wszelakiego rodzaju broni.
24 Pole prezentuje ilczbe strzalów, które trafiły trafiły w naszych przeciwników.
25 Punkt określa stosunek między wystrzelonymi posikami, a liczbą które z nich trafiły w naszego przeciwnika. Wartość określiona jest w procentach.
26 Wyjście z menu wraz z zapisem zmian.
27 Wyjście z menu bez zapisu zmain.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |