Forum Witam Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Umiejętności Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:51, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Podczas gry w ET w miarę postępów zostajemy nagradzani umiejętnościami. Istnieje 7 rodzajów umiejętności w tym: 2 umiejętności ( zmysł bojowy i bronie lekkie) dostępne dla wszystkich klas postaci w grze, oraz 5 umiejętności specyficznych dla każdej z klas postaci. Każda umiejętność ma 4 poziomy.

Każda następna umiejętność jaką dostaniemy podnosi nasze doświadczenie w grze a także dodaje nam dodatkowe punkty XP. A więc w miarę podwyższania się umiejętności nasze możliwości bojowe są coraz większe. Dostajemy także dodatkowe rangi i odznaczenia (medale)

Chcialem tutaj przedstawić jedynie 2 specyficzne umiejetności czyli Light Weapon (Bronie Lekkie) oraz Battle Awareness (Zmysł Bojowy). Reszta umiejętności specyficzna dla każdej postaci (Soldier, Medic, Engineer, Field Ops i Covert Ops) znajduje się w dziale Klasy Postaci



Bronie Lekkie



Ta umiejętność zwiększa się u każdego niezależnie od klasy i rangi. Rozwija się ona poprzez zabicie małą bronią lub karabinkami bez możliwości przybliżania. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś granatem, strzałem w nogi lub w korpus i 5 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś strzałem w głowę.

Poziom 1: Ulepszona używanie amunicji dla broni Lekkich

Po ponownym odrodzeniu się dostajemy jeszcze jeden dodatkowy magazynek.

Poziom 2: Szybsze przeładowywanie

Mamy możliwość przeładowywania broni o 35% szybciej

Poziom 3: Ulepszona obsługa Bronią Lekką

Nasze doświadczenie z pola walki pozwala na obsługiwanie broni z większą precyzją; Odrzut karabinu zmniejsza się o 35%, podczas gdy odrzut pistoletu, aż o połowę.

Poziom 4: Sprawność dla obsługi dwóch pistoletów

Nasza broń jednoręczna ma opcje zmiany na broń dwuręczną

Zmysł Bojowy



Zmysł Bojowy jest to umiejętność nagradzana za przetrwanie w walce poprzez zwiększenie poziomu waleczności.

Przetrwanie w walce nagradzane jest zwiększeniem poziomu tej umiejętności. Gracz nie zyskuje nic jeśli przez 30 sekund nie będzie uczestniczył aktywnie w walce . Za każde 30 sekund uczestnictwa w walce (kiedy zadajemy niewielkie obrażenia) zyskujemy 2 pkt. doświadczenia (XP), za 30 sekund w w walce (kiedy zadajemy i doznajemy obrażenia) zyskujemy 5 pkt. doświadczenia (XP), za 30 sekund w w walce (kiedy zadajemy i doznamy obrażeń) zyskamy 8 pkt. doświadczenia (XP).

Poziom 1: Przydział lornetki

Poziom pierwszy daje możliwość lepszego zorientowania się w pozycji wroga dzięki otrzymanej lornetce.

Poziom 2: Ulepszona kondycja fizyczna

Na tym poziomie nasz pasek staminy będzie ładował się z przyspieszeniem o 160%.

Poziom 3: Ulepszone zdrowie

Mamy zwiekszoną ilość punktów życia o 15.

Poziom 4: : Zdolność wykrywania pułapek

Otrzymujemy zmysł odkrywania min wroga dzięki lornetce. Jeśli jesteśmy w bliskiej odległości od min, ukażą się one jako przejrzysty zarys.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)