 |
|
Autor |
Wiadomość |
lak
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:51, 10 Lut 2007 |
 |
Podczas gry w ET w miarę postępów zostajemy nagradzani umiejętnościami. Istnieje 7 rodzajów umiejętności w tym: 2 umiejętności ( zmysł bojowy i bronie lekkie) dostępne dla wszystkich klas postaci w grze, oraz 5 umiejętności specyficznych dla każdej z klas postaci. Każda umiejętność ma 4 poziomy.
Każda następna umiejętność jaką dostaniemy podnosi nasze doświadczenie w grze a także dodaje nam dodatkowe punkty XP. A więc w miarę podwyższania się umiejętności nasze możliwości bojowe są coraz większe. Dostajemy także dodatkowe rangi i odznaczenia (medale)
Chcialem tutaj przedstawić jedynie 2 specyficzne umiejetności czyli Light Weapon (Bronie Lekkie) oraz Battle Awareness (Zmysł Bojowy). Reszta umiejętności specyficzna dla każdej postaci (Soldier, Medic, Engineer, Field Ops i Covert Ops) znajduje się w dziale Klasy Postaci
Bronie Lekkie
Ta umiejętność zwiększa się u każdego niezależnie od klasy i rangi. Rozwija się ona poprzez zabicie małą bronią lub karabinkami bez możliwości przybliżania. Gracz dostaje 3 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś granatem, strzałem w nogi lub w korpus i 5 pkt. doświadczenia (XP) jeśli zabije kogoś strzałem w głowę.
Poziom 1: Ulepszona używanie amunicji dla broni Lekkich
Po ponownym odrodzeniu się dostajemy jeszcze jeden dodatkowy magazynek.
Poziom 2: Szybsze przeładowywanie
Mamy możliwość przeładowywania broni o 35% szybciej
Poziom 3: Ulepszona obsługa Bronią Lekką
Nasze doświadczenie z pola walki pozwala na obsługiwanie broni z większą precyzją; Odrzut karabinu zmniejsza się o 35%, podczas gdy odrzut pistoletu, aż o połowę.
Poziom 4: Sprawność dla obsługi dwóch pistoletów
Nasza broń jednoręczna ma opcje zmiany na broń dwuręczną
Zmysł Bojowy
Zmysł Bojowy jest to umiejętność nagradzana za przetrwanie w walce poprzez zwiększenie poziomu waleczności.
Przetrwanie w walce nagradzane jest zwiększeniem poziomu tej umiejętności. Gracz nie zyskuje nic jeśli przez 30 sekund nie będzie uczestniczył aktywnie w walce . Za każde 30 sekund uczestnictwa w walce (kiedy zadajemy niewielkie obrażenia) zyskujemy 2 pkt. doświadczenia (XP), za 30 sekund w w walce (kiedy zadajemy i doznajemy obrażenia) zyskujemy 5 pkt. doświadczenia (XP), za 30 sekund w w walce (kiedy zadajemy i doznamy obrażeń) zyskamy 8 pkt. doświadczenia (XP).
Poziom 1: Przydział lornetki
Poziom pierwszy daje możliwość lepszego zorientowania się w pozycji wroga dzięki otrzymanej lornetce.
Poziom 2: Ulepszona kondycja fizyczna
Na tym poziomie nasz pasek staminy będzie ładował się z przyspieszeniem o 160%.
Poziom 3: Ulepszone zdrowie
Mamy zwiekszoną ilość punktów życia o 15.
Poziom 4: : Zdolność wykrywania pułapek
Otrzymujemy zmysł odkrywania min wroga dzięki lornetce. Jeśli jesteśmy w bliskiej odległości od min, ukażą się one jako przejrzysty zarys.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |