Forum Witam Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Info o mapach! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:03, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Siwa Oasis

Pierwsza Mapa w kampanii North Arfika. Czas na zrealizowanie celów przez amerykanów to standardowo 30 minut. Siwa Oasis jest bardzo popularna mapką w klanówkach. Celem aliantów w mapie jest zniszczenie dwóch przeciw czołgowych dział, które jeśli nie zostaną zniszczone zniszczą amerykańskie czołgi, które będą chciały wjechać do miasta po 30 minutach gry. Podczas gry na tej mapie, można wykonać kilka ciekawych tricków. Jednym z nich jest Np. Wall jump, dzięki któremu bez wysadzania muru przeskoczymy na drugą stronę i umożliwimy sobie bezproblemowe przejście do dział. Podczas gry można nabić dużo XP, ponieważ do zbudowania jest jeden Command Post dla każdej drużyny, dwie pompy wodne dla aliantów, które umożliwiają przejście większego kawałka mapy bez większych utrudnień.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:04, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Seawal Battery

Druga z mapek w kampanii north Afryka. Ciekawa rozległa mapa, na której można wykonać kilka ciekawych tricków. Bardzo dobra mapa dla snajpera, wysepki usytuowane na morzu są idealnym miejscem dla amerykańskiego snajpera. Na mapie najbardziej przydatną klasą jest Cover Ops i Engineer. W drużynie aliantów Cover pracuje jako snajper, lub jako szpieg. Gdy znajdzie uniform niemiecki może zaprowadzić Engineera do celu misji, którym jest działo. Engineer oczywiście jest niezbędny do wysadzenia działa, a wcześniej do budowy rampy, po której można dostać się do bunkra Axis. W drużynie Axis najbardziej potrzebny jest Cover, musi on być jednocześnie snajperem, jak i osoba, która niszczy wybudowaną przez aliantów rampę, za pomocą zdalnie detonowanej paczuszki. Engineer oczywiście ma zadania takie jak we wszystkich mapkach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:05, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Gold Rush

Ostatnia, trzecia mapa w kampanii North Afrika. Mapa bardzo rozległa, dobra do nabijania XP. Alianci mają za zadanie ukraść z niemieckiego banku dwie skrzynki ze złotem. Jednak za nim złoto znajdzie się w rękach aliantów muszą doprowadzić do banku czołg. Po drodze znajdują się dwie zapory czołgowe plus oczywiście Niemcy. Gdy jednak alianci przejdą zapory przeciwczołgowe i przejdą obok jednego MG42 zostaje już tylko wysadzenie drzwi banku. Gdy jednak już alianci dostaną się do banku i przeniosą skrzynki ze złotem na ciężarówkę czeka ich kolejne zadanie. Muszą dojechać ciężarówką do wyjazdu z miasta. Po drodze znowu czeka opór, dwie zapory i jeden MG42. Mapka naprawdę bardzo ciekawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:06, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Wurzburg Radar

Pierwsza mapa w Kampanii Central Europe. Mapa dość nielubiana, lecz nikt nie wie, czemu. Mapa rozgrywa się w trakcie burzy. Alianci mają za zadanie ukraść dwie skrzynki z częściami do radarów, które muszą przetransportować do ciężarówki. Po drodze jednak, zanim będą mogli ukraść radary musza zniszczyć jedną ze ścian. Gdy amerykanie zniszczą Main Entrance automatycznie przejmą niemiecki spawn. Jednak za Side Entrance znajduje się Command Post, po zbudowaniu CP, mamy na mapie dostępny kolejny spawn. Na mapie można zrobić kilka fajnych Trick Jumpów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:07, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Rail Gun

Druga mapa w kampanii Central Europe i druga mapa nielubiana przez graczy. Tym razem wiadomo, czemu. Większość ludzi, którzy nie lubią tej mapki, ponieważ axis w tej mapie atakują. Niemcy muszą przetransportować pociski do Rail Guna. Pociski te znajdują się na przeciwległej stacji. Po drodze na torach znajduje się jednak szlaban i stacjonarny MG42. Gdy już Niemcy dojadą do stacji gdzie znajdują się naboje zostaną one załadowane, muszą wrócić do poprzedniej stacji, gdzie pociski przeładowane zostaną do drugiego pociągu, na którym dojadą do Rail Guna. Później należy tylko wystrzelić pociski i mapka jest wygrana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:08, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Fuel Dump

Ostatnia mapa, należąca do kampanii Central Europe. Jest to chyba najlepsza mapa w całym ET. Alianci muszą się dostać do niemieckiego fortu, gdzie znajduje się potężny zbiornik z paliwem. Owy zbiornik z paliwem musi zostać zniszczony przez amerykańskiego Engineera. Na wysadzenie zbiornika jest kilka sposobów. Pierwszy standardowy: Amerykanie przechodzą wraz z czołgiem przez most, a następnie dochodzą do niemieckiego fortu. Wtedy czołg niszczy bramę wjazdową do Niemieckiego fortu. Na zakończenie Engineer wbiega niszczy zapory i wysadza zbiornik z paliwem. Jest jednak drugi sposób, który jest o wiele prostszy, ale trzeba mieć dużo szczęścia. Cover Ops musi się przyczaić i przebrać się w uniform wroga. Następnie zabiera ze sobą Engineera i wpuszcza go niemieckimi drzwiami do fortu. Mapa jest na prawdę rozległa i ciekawa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:10, 10 Lut 2007 Powrót do góry

TC Base

Mapka, która wydaje się być naprawą nie lubianej przez graczy Wurzburg Radar. Cel mapy podobny, różni się tylko tym, iż w Wurzburg Radar musieliśmy ukraść radary, po czym zanieść je na ciężarówkę. Tutaj dla odmiany radary należy zniszczyć. Akcja mapy dzieje się w niemieckim forcie. Fort ma bardzo duże rozmiary. Na pewno mapka lepsza od Wurzburg radar. Jest oficjalną mapką Clan Base.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:11, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Supply Depot

Rozległa mapa, która troszeczkę przypomina, Fuel Dump. Alianci na samym początku muszą przetransportować ciężarówkę pod niemiecki fort. Oczywiście po drodze znajduje się zapora w postaci ściany, po której zburzeniu następuje zmiana spawnów. Po dojechaniu do fortu amerykański Engineer musi zniszczyć ścianę wjazdową dla ciężarówki i ewentualnie dwie boczne. Później Eng musi znaleźć w budynku głównym fortu panel sterowania dźwigiem, który musi naprawić. Gdy ciężarówka znajdzie się już koło celu misji, czyli złota należy poprzez panel naprawiony przez Enga włączyć dźwig i przenieść złoto na ciężarówkę. Ostatnim celem aliantów jest przetransportowanie trucka do bramy, która znajduję się po za fortem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:12, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Temple Final

Mapka osadzona na pustyni. Desert Temple - Final jest już czwartą odsłoną tej mapy, wg mnie najlepszą. Chodź ta mapa nie jest oficjalną mapką Clan Base, wg mnie jest jedną z najlepszych customowych map! Alianci, mają do spełnienia bardzo dużo celów, aby dojść do tego głównego. Najpierw budowa mostu i przetransportowanie czołgu na drugą stronę rzeki. Następnie muszą przejechać przez ruiny miasta, za którymi czeka na nich niemiecki szlaban. Po przejechaniu szlabanu należy przejechać przez naprawdę długi obszar pustyni. Po przejechaniu amerykanie dostają się do starożytnej budowli, gdzie muszą wykonać ostateczny cel misji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:13, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Beach

Ciekawa mapka, kontynuacja mapy Beach 1.4, dodane kilka ciekawych obiektów. Zdecydowanie lepsza od poprzedniczki. Celem aliantów jest kradzież niemieckich dokumentów z domku, położonym na skarpie. Można się dostać do niego przez jedne wejście - znajduje się ono od spawnu drużyny axis. Po wykradnięciu dokumentów należy przenieść je do drugiego budynku, gdzie znajduje się transmiter. Engineer musi go zbudować, po czym można wysłać przez radio niemieckie dokumenty. Mapka rozległa, kilka ciekawych obiektów, dobra zarówno do gry 3 vs 3 jak i 10 vs 10.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lak
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:13, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Venice

Amerykanie muszą się przejechać przez piękne miasto Wenecję czołgiem, który w głównym celu ma za zadanie zniszczyć bramy biblioteki. Po drodze jednak alianci trafiają na trudne przeszkody. Działo przeciwczołgowe sterowane przez niemców ma w zasięgu Churchilla z każdej pozycji, dlatego należy uniemożliwić strzelanie przez niemców z tego działa. Czołg przejeżdżając obok kościoła zniszczy niemiecki samochód i przejedzie przez zamkniętą bramę. Gdy czołg przedostanie się przez wszystkie umocnienia dojedzie do kanałów weneckich, wzdłuż których będzie podążał. Gdy przejedzie obok mostu i "zaparkuje" za nim należy bezzwłocznie udać się do drzwi biblioteki. Kiedy czołg zniszczy wejście trzeba wejść do środka i zabrać ze stołu relikwie, wtedy należy uciec do motorówki, znajdującej się tuż przy ''zaparkowanym'' czołgu. Gdy wsiądziemy do pojazdu zaczyna się ucieczka przez kanały wenecji. Zwiedzamy całą drugą część miasta, natrafiamy na niemieckich żołnierzy, którzy bardzo łatwo trafiają żołnierza prowadzącego motorówkę. Gdy jednak przepłyniemy motorówką przez drugą część miasta dopłyniemy do wnęki, w której znajduje się ciężarówka. Misja wykonana jeśli amerykanie zdążą w 30 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czolg
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:04, 10 Lut 2007 Powrót do góry

Caen

Cean jest jedną z lepszych niestandardowych map.Jest to dość ciekawa i jedna z niewielu map na których to Niemcy mają zadanie do wykonania a Alianci się bronią.

Axis

Głównym celem na tej planszy jest przejęcie przez drużynę niemiecką flagi oraz wykradniecie drużynie Allies Combat Maps.
Naszym pierwszym zadaniem jest przejęcie flagi po to aby wróg utracił jednego ze swoich spawnów. Nie jest to zadanie łatwe do wykonania i wymaga zgrania zespołowego. Pierwszym krokiem który powinniśmy wykonać jest szybkie wysadzenie bramy. Po jej wysadzeniu zyskujemy jeszcze jedną drogę do flagi którą musimy przejąć.Jednak aliancki inżynier może szybko odbudować tę bramę.
Kolejnym dosyć sprytnym sposobem jest przebranie za alianta przez snajpera i otworzenie drużynowych drzwi do budynku w którym alianci się respawnują.
Jednak najlepszym sposobem na przejecie spawnu wroga jest szybki oraz zorganizowany atak Niemców na Miasto.W późniejszym czasie wróg zdąży zaminować treny w ogół swojego spawna co dodatkowo utrudni nam grę.Gdy już nam się to uda, musimy naprawić czołg i eskortować go do mostu.
Jednak może się okazać że most został wysadzony. W takim przypadku musimy go naprawić i sprawnie przeprowadzić przez niego czołg.
Następną przeszkodą na którą powinniśmy natrafić są Tank Barriey. Ich wysadzenie może okazać się dosyć trudne ponieważ w pobliżu znajduje się drugi respawn wroga.
Po przejechaniu przeszkód podprowadzamy czołg jeszcze kawałek(Uwaga za tank barierami może znajdować się dużo min o ile aliancki inżynier był na tyle inteligenty aby je tam postawić Very Happy).Po przejechaniu krótkiego kawałka trasy czołg się zatrzymuje ustawia działo i..... wysadza ścianę budynku w którym znajdują się mapy, które musimy ukraść.Pomieszczenie z mapami jest zaznaczone na rysunku poniżej.
Skradzione mapy zanosimy do łodzi która znajduje się na rzece obok mostu(rysunek poniżej).
Dla ułatwienia wstawiam jeszcze jeden screen który pokazuje trasę jaką powinien przebyć czołg


Allies

Zadaniem zespołu aliantów jest szybkie zaminowanie terenów wokół 1 spawna, oraz na wszelki wypadek wybudowanie zapór czołgowych i wysadzenie mostu.W razie utraty spawana zaminowanie terenu za tank barierami i obrona budynku z mapami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)